Splošni pogoji poslovanja dar-zate.si (v nadaljevanju »DAR ZATE«).

Za direktno komunikacijo nas pokličite na telefonsko številko +386 (0) 41 404 265, vsak dan od ponedeljka do petka, od 8:00 do 18:00 ali nam pošljite e-pošto na naslov: info@dar-zate.si .

 

Tina Lah s.p. “DAR ZATE”

Savinjsko nabrežje 21

3313 Polzela

matična številka: 6715303000

davčna številka: SI11054476

(v nadaljnjem besedilu “ponudnik”)

Ponudnik »DAR ZATE« ne razlikuje med pojmoma kupec in potrošnik. Vsakega kupca šteje za končnega potrošnika, ki kupi blago za svojo individualno uporabo in kateremu gredo vse pravice skladno z zakonom, ki jih ureja varstvo potrošnikov.

Namen teh pogojev poslovanja je jasno definirati prodajne pogoje med ponudnikom in njegovimi kupci. Po pogodbi se kot kupec razume vsaka fizična ali pravna oseba, ki je opravila nakup na podlagi nakupa preko spletne strani »DAR ZATE«, ne glede na to ali je šlo za kupca posameznika/potrošnika ali ne. Kupec preko »DAR ZATE« kupuje blago za individualno zasebno oz. nekomercialno uporabo.

Splošni pogoji poslovanja »DAR ZATE« so sestavljeni v skladu z Obligacijskim zakonikom, Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili TZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

»DAR ZATE« je spletna stran, ki jo upravlja Tina Lah s.p. “DAR ZATE”, Savinjsko nabrežje 21, 3313 Polzela.

Ob registraciji v sistem »DAR ZATE«, obiskovalec skladno s temi splošnimi pogoji poslovanja pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter določi geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Registracija ni pogoj za nakup.

Nakup preko spletne trgovine »DAR ZATE« se šteje za nakup opravljen na teritoriju Republike Slovenije in je s tem predmet slovenske zakonodaje. Slovenska notranja zakonodaja ima prednost pred evropsko zakonodajo.

Dostavo produktov, kupljenih preko  spletne strani »DAR ZATE«, ponudnik preko svojih partnerjev zagotavlja na teritoriju Slovenije.

Navedeni pogoji poslovanja so veljavni ob vsakem obisku ali nakupu na spletni strani, in sicer z oddajo naročila na spletni strani spletne trgovine »DAR ZATE«.

S potrditvijo naročila kupec samodejno sprejme navedene pogoje poslovanja. Ti pogoji poslovanja izključujejo kakršnekoli druge pogoje poslovanja z izjemo pisne pogodbe, ki jo podpišeta kupec in ponudnik.

Pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani. Na zahtevo jih kupec lahko prejme tudi po elektronski pošti ali s pisemsko pošto.

Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli dopolnijo z novimi določili, zato se kupcu predlaga, da jih prebere ob vsakem nakupu. Vsaka verzija pogojev poslovanja je posebej datirana. Za posamezno naročilo veljajo pogoji poslovanja, ki so objavljeni na spletni strani v času oddaje naročila.

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba na »DAR ZATE« ažurira in spreminja pogosto in hitro. Ponudnik si prizadeva zagotoviti jasne in temeljite informacije za predstavitev osnovnih tehničnih značilnosti prodajnih artiklov. Uporabljene informacije zagotovi proizvajalec, zato ponudnik ne odgovarja za morebitne napake v podatkih.

Ponudnik lahko navaja tudi povezave do člankov, ki se nanašajo na artikel ali direktno povezavo na spletno stran proizvajalca. Ponudnik si prizadeva zagotoviti ustrezne slike za vse ponujene artikle na spletni strani. V primeru morebitnih estetskih razlik med sliko in dejanskim artiklom, to ne vpliva na tehnične specifikacije samega artikla. Ponudnik na svoji spletni strani ne prodaja rabljenih artiklov.

Razpoložljivi artikli ustrezajo trenutno veljavnim evropskim in slovenskim standardom ter evropski in slovenski zakonodaji.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto ponudnika (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumnem roku),
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

S klikom na gumb “V košarico” kupec izjavlja:

  • da je v skladu z zakonom starejši/starejša od 18 let;
  • da mu ni odvzeta poslovna sposobnost;

Naročanje v spletni trgovini »DAR ZATE« poteka v slovenskem jeziku prek interneta 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Po izdelkih se lahko naroča in izbira iz seznama izdelkov na spletnih straneh. Vsi izdelki, navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje zalog. Cene so predstavljene kot Spletne cene.

Spletna cena je cena, ki velja na spletu. Spletne cene v ponudnikovi spletni trgovini se lahko razlikujejo od cene v ponudnikovi maloprodajni poslovalnici (fizični trgovini). Morebitne posebne/nižje cene so lahko v spletni trgovini posebej označene. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila kupca oziroma so veljavne cene tiste cene, kot so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika.

Vse cene v spletni trgovini »DAR ZATE« so jasno in nedvoumno navedene v evrih ter vsebujejo davek na dodano vrednost – DDV, , razen če je izrecno napisano drugače. Stroški dostave niso vključeni v ceno artikla.

Cene se neprestano spreminjajo. Cene se oblikujejo tudi na osnovi posebnih akcijskih ponudb, uvajanja novih izdelkov ali promocijskih akcij.

Vse cene so jasno navedene, pri tem je potrebno izključiti očitne napake.

Kljub skrbnosti dobrega strokovnjaka, da se zagotavlja ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen, kar izhaja iz same tehnične narave poslovanja spletnih trgovin. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo zagotovila obojestransko zadovoljstvo.

Spletna cena velja za vse kupce v spletni trgovini »DAR ZATE«.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo s statusom »Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Plačila

Preko spleta, če kupec preko spleta naroči in plača blago, blago pa prejme preko Pošte Slovenije oz. druge dostavne službe:

  • plačilo preko neposredne bančne transakcije
  • plačilo preko PayPal (v kolikor je slednji vključen v možnost plačila)

ali osebno prevzame na naslovu Tina Lah s.p., PE Trgovina in storitve, “DAR ZATE”, Celjska cesta 7, 3310 ŽALEC:

  • plačilo z gotovino
  • Eurocard/Mastercard
  • Visa
  • Maestro
  • American Express

– pod pogoji, določenimi za plačila s posameznimi plačilnimi karticami oz. plačilnimi sistemi.

Po povzetju, če kupec preko spleta naroči blago, blago pa prejme preko Pošte Slovenije oz. druge dostavne službe in plača z:

gotovino, ki jo prevzame dostavljalec dostavne službe ob dostavi blaga oz. na drug način, ki ga omogoča dostavna služba.

V primeru plačila z gotovino kupec krije še stroške nakaznice, ki jih zaračuna dostavna služba po lastnem ceniku. V primeru drugih načinov plačil, ki jih omogoča dostavna služba, te storitve slednja zaračuna po lastnem ceniku. Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in ki je skladen z zakonom.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (podatki v profilu uporabnika), v kolikor je kupec opravil registracijo.

Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve dobave blaga kupcu, če ima ta neporavnane obveznosti ali je v pravnem sporu s ponudnikom v zvezi z nakupom preko Tina Lah s.p., PE Trgovina in storitve, “DAR ZATE”, spletne trgovine »DAR ZATE« ali zlorablja pravico do vračila blaga skladno s 43.č. členom Zakona o varstvu potrošnikov.

Spletni obrazec naročila, ki ga izpolni kupec ob naročilu, ne velja kot račun. Ne glede na vrsto nakupa ali način plačila, bo račun za nakupljeno blago dostavljen s paketom z nakupljenim blagom ali poslan na kupčev elektronski naslov, s katerim se je registriral v spletno trgovino »DAR ZATE«. Ponudnik v svoji bazi hrani elektronsko kopijo poslanega računa.

Status naročila

  1. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v informacijski sistem ponudnika. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Pravni status takšnega naročila je “prednaročilo” in ne zavezuje ponudnika k zagotovitvi naročenih izdelkov, dokler naročilo ni potrjeno s strani ponudnika.
  2. Naročilo zaključeno: Ko informacijski sistem sprejme naročilo kupca, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji (potrditvi naročila) nepreklicno sklenjena. Pravni status takšnega naročila je “naročilo” in zavezuje ponudnika k zagotovitvi naročenih izdelkov.

Dostava in prevzem blaga

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku in skladno s pogoji, ki jih določa partner za dostavo pošiljk.

Partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Dostava naročenih artiklov se izvaja pod pogoji dostavne službe in krije stroške dostave do vstopa v stavbo. Morebitni drugačni dogovor oz. dostava, ki obsega tudi vnos blaga v stavbo ter druge v zvezi s tem povezane storitve, je predmet samostojnega dogovora med kupcem in dostavno službo ter se plača po veljavnem ceniku dostavne službe.

Posamezni artikli, ki dosegajo ali presegajo določeno težo ali dimenzije, so lahko predmet posebnega režima glede načina in cen dostave.

Dostava pošiljk se izvaja pod pogoji dostavne službe in bo pri kupcu predvidoma v 10 delovnih dneh. Za artikle, ki jih ponudnik zagotovi kupcu na podlagi povpraševanja, si ponudnik pridržuje daljši rok za dostavo pošiljke. Kupec lahko osebno prevzame blago v poslovalnici Tina Lah s.p., PE Trgovina in storitve, “DAR ZATE”, Celjska cesta 7, 3310 Žalec, le po predhodnem telefonskem dogovoru s ponudnikom. Za vse informacije smo vam na voljo na telefonu 041/404-265 oz. na elektronskem naslovu: info@dar-zate.si .

Odpremljeni artikli so zapakirani po standardih, veljavnih na tem področju. Z uporabljenimi postopki in metodami pakiranja strmimo k optimiziranju pakiranja ob sočasnem zagotavljanju kvalitete.

Naslov za dostavo

Naročeni artikli so poslani na naslov, ki ga je kupec navedel na obrazcu za naročilo. V primeru, da je naslov za dostavo različen od naslova za izdajo računa, mora kupec na obrazcu za naročilo navesti oba naslova. Naročeni artikli bodo poslani na naslov za dostavo, ki je na obrazcu za naročilo posebej označen. Naslov za izdajo računa in naslov za dostavo sta lahko različna samo pri naročilih, ki so plačana preko spleta.

Napaka v računu

V primeru, da pride do napake v izdanem računu in torej dostavljeni artikli količinsko ali kakovostno ne ustrezajo izdanemu računu, mora kupec obvestiti ponudnika po telefonu, elektronski ali pisemski pošti. Napaka mora biti sporočena nemudoma oz. najkasneje v naslednjem delovnem dnevu po prejemu pošiljke. Ponudnik ne bo upošteval kasnejših reklamacij in zanje ne bo prevzel nobene odgovornosti.

Vračilo blaga

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec lahko za odstop od pogodbe pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe, na spletni strani »DAR ZATE«. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu odstopa od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano, neuporabljeno in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Vračilo vplačil bo izvedeno najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe in sicer po predhodnem pregledu vrnjenega blaga, v kolikor bo vrnjeno po opisanih kriterijih in postopku. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če ponudnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema in pregleda vrnjenega blaga.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Možnost vračila ne velja:

  • za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok trajanja;
  • v kolikor je artikel poškodovan.

Izdelka potrošnik ne more in ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe ampak sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni, nepoškodovani embalaži ter v nespremenjeni količini. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

  1. če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  2. če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:

    ali odpravo napake na izdelku;

    ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako;

    ali vračilo plačanega zneska.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom ponudnika.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali ponudniku.

V primeru reklamacije pri Pošti Slovenije se paket odnese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je kupec prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) oz. se ga sploh ne prevzame ampak takoj pri dostavljalcu izpolni reklamacijski zapisnik. Poštni uslužbenec pa bo izpolnil Zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s Pošto Slovenije bo ponudnik poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. V primeru reklamacije pri ponudniku, kupec smiselno ravna skladno z določili teh splošnih pogojev o vračilu blaga.

Zasebnost in zaščita osebnih podatkov

Ponudnik se obvezuje, da bo vse osebne podatke in podatke uporabnika o njegovih nakupnih navadah uporabljal in hranil v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov.

Ponudnik neposredno zbira informacije, ki jih kupci navedejo ob naročilu. Ponudnik teh informacij ne razkriva tretjim osebam razen izjemoma v primeru nagradnih iger in promocijskih iger, ki jih organizira v sodelovanju z dobavitelji. V takšnih primerih bo uporabnik obveščen o morebitnem posredovanju podatkov tretji osebi.

Z izjemo obvestil, ki so povezana z naročilom, ponudnik ne kontaktira svojih kupcev.

Spletne strani za naročilo artiklov ter prenosi so zaščiteni in ustrezno tehnično oz. elektronsko varovani.

Ponudnik se obvezuje, da bo sprejel vse razumne varnostne ukrepe za zagotovitev varnosti vseh podatkov za plačilo pri naročilu kupca. Ponudnik ne odgovarja za morebitno krajo podatkov, razen v primeru neposredne malomarnosti ponudnika.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnikov.

Ponudnik za zakonsko določen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev Spletne trgovine »DAR ZATE«, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum registracije ter arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, vse v zvezi z naročilom) in ostalo potrebno komunikacijo.

Ponudnik bo osebne podatke uporabljal tudi za namene neposrednega trženja in proučevanja nakupnih navad na podlagi podatkov o kupljenih izdelkih in posledično ciljnega trženja. Uporabnik lahko kadarkoli pisno zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati osebne podatke in podatke o nakupovanju za prej navedene namene.

Uporabnik baze podatkov je podjetnik Tina Lah s.p. “DAR ZATE”, in v njej zaposlene osebe, ki z bazo upravičeno upravljajo. Za potrebe izvajanja programa, analize in različnih poizvedb podjetnik Tina Lah s.p. “DAR ZATE” lahko sodeluje z zunanjimi partnerji, s katerimi ima sklenjene ustrezne pogodbe o varovanju osebnih podatkov.

Uporabnikovi/kupčevi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam oz. se ne bodo uporabljali v nasprotju z njihovim namenom, razen v primeru, da se bo uporabnik/kupec izrecno in ustrezno strinjal z drugimi izrecno opredeljenimi nameni uporabe teh podatkov.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

V skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov, ima kupec pravico do dostopa in popravka svojih osebnih podatkov, ki jih poseduje ponudnik. Podatke lahko popravi v svojem uporabniškem profilu v DAR ZATE ali pa s pisnim zahtevkom ponudniku, kateremu mora predložiti dokazilo o svoji identiteti in naslovu. Ponudnik lahko od kupca za izvedbo naročila zahteva tudi dodatne dokumente, npr. dokazila o naslovu dobave, kopijo osebnega dokumenta ali osebni dokument na vpogled, ipd.

V primeru morebitnih vprašanj v zvezi z varstvom osebnih podatkov na DAR ZATE je ponudnik dosegljiv na kontaktnih naslovih, ki so objavljeni na spletnih straneh ponudnika.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja otrokovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti

Spletna trgovina »DAR ZATE« deluje po principu kataloške ponudbe, podatki o dobavi pa so ustvarjeni na podlagi informacij s strani dobaviteljev artiklov in so informativne narave. Kljub prizadevanju za stalno ažuriranost strani in dobavnih rokov se lahko zgodi, da se podatki o lastnostih artiklov, njihovi ceni ali dobavi spremenijo tako hitro, da ponudnik podatkov ne uspe popraviti in so artikli še vedno nespremenjeni na seznamu DAR ZATE. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestili o spremembah in mu omogočil odstop od naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.

Vse cene in roki dobave so veljavni šele, ko je naročilo potrjeno in je označeno z oznako “Naročilo zaključeno”.

Ob ponovni dobavljivosti artikla ponudnik ne jamči iste cene, kot jo je imel pred umikom iz ponudbe, saj so cene v veliki meri odvisne od dobaviteljev artiklov.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije ponujenih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije vseh artiklov so simbolične in ne zagotavljajo dejanskih lastnosti izdelka.

Ponudnik si pridržuje pravico do tipkarskih napak.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Ponudnik je oproščen določil o dostavi v razmerah, na katere ponudnik ne more vplivati, npr. v primeru stavke dostavne službe ali v primeru višje sile.

Ponudnik ne sprejema odgovornosti za napačno uporabo naročenih artiklov.

Izdelki, kupljeni na spletni strani »DAR ZATE«, so namenjeni individualni/nekomercialni rabi. V primeru, da je kupec pravna oseba ali pa če se izdelki ponudnika delno ali v celoti uporabljajo v poslovne namene, ponudnik ne odgovarja za kakršnekoli posledice v zvezi s posredno ali neposredno uporabo tega izdelka med delovnim procesom. Ponudnik odgovarja samo za ceno, ki je bila plačana za pridobljeno blago.

Spletne strani, ki so direktno ali indirektno povezane s spletno stranjo ponudnika DAR ZATE, niso pod nadzorom ponudnika in jih ta tudi ne ureja. Ponudnik zato ne nosi odgovornosti za informacije, ki se nahajajo na povezanih spletnih straneh. Povezave do spletnih strani tretjih strank so navedene samo iz praktičnih razlogov in ponudnik ne odgovarja za verodostojnost in zanesljivost informacij na teh straneh.

Avtorske pravice

Vsi članki, vodniki po nakupih in oglasi so last njihovih avtorjev in se jih brez dovoljenja ne sme razmnoževati.

Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne strani, ki so namenjene skupnosti uporabnikov in ne odražajo stališč in mnenj ponudnika.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Pogoji in splošne določbe ter informacije o registraciji

Registracija:

  • Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku.
  • Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.
  • Za potrebe poslovanja ponudnik zbira naslednje podatke:
    • ime in priimek,
    • naslov in kraj bivanja,
    • naslov elektronske pošte,
    • uporabniško ime, ki je enako naslovu elektronske pošte,
    • geslo v skriti obliki,
    • ter ostale podatke, ki jih uporabnik vnese v obrazec na spletnem mestu dar-zate.si,
    • Z registracijo uporabnik soglaša s prejemanjem obvestil na navedeni elektronski naslov. V obvestilih bodo registrirani uporabniki obveščeni o posebnih ugodnostih in akcijah, predstavitvah novih izdelkov in o morebitnih aktualnih nagradnih igrah.
    • Za točnost podatkov, ki jih uporabnik vnese, ponudnik ne odgovarja;

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika na naslove, razvidne na spletnih straneh ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Če ponudnik ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe in poduči o možnostih nadaljnjega reševanje spora v skladu z 2. Odstavkom tega člena.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Celju.

Uporaba piškotkov – Cookie

DAR-ZATE.si uporablja piškotke za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje z obiskom naše spletne strani. Tehnični in funkcionalni piškotki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani. Te piškotke lahko namestimo na spletno stran, brez vaše privolitve. Uporabljamo pa tudi piškotke tretjih oseb (slednje se uvrščajo med neodvisne upravljalce podatkov, zato prosimo, da preberete izjave o zasebnosti, na spletnih straneh teh podjetij), ki nam pomagajo pri analizi in razumevanju vaše uporabe spletne strani, zanje ne moremo jamčiti, da bodo z vašimi podatki upravljali varno in odgovorno. Ti piškotki se bodo namestili v vaš brskalnik na podlagi vaše privolitve. Piškotke lahko s pomočjo vašega brskalnika kadarkoli onemogočite, vendar upoštevajte, da spletna stran morda ne bo več pravilno delovala.

 Tina Lah s.p. “DAR ZATE”

Polzela, 24.03.2020